Friday, September 25, 2009

نشست سازمان ملل/ امروز/فیلم


از همان ابتدای سخنرانی بسیاری از کشورها حضور در این جلسه را تحریم نموده بودند و پس از خروج بسیاری از کشورها در حین صحبتهای ا.ن , سخنرانی رئیس دولت کودتا در سازمان ملل در حالی پایان یافت که سالن تقریبا از جمعیت خالی شده بود.
آمریکا، فرانسه، انگلستان، ایتالیا، آلمان، هلند، کانادا، دانمارک، مجارستان، آرژانتین، استرالیا، نیوزلند، مصر، لبنان، اوروگوئه و کاستاریکا , ... جزء کشورهایی بودند که سالن را ترک نمودند.
گزارشهای رسیده از دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد حاكی است در پایان سخنرانی احمدی نژاد درگیری لفظی شدیدی بین هاشمی ثمره و متكی بر سر عدم حضور وخروج هییت های نمایندگی كشور ها از سالن به هنگام سخنرانی احمدی نژاد رویداد. هاشمی ثمره سفرا و كاردارهای دیپلماتیك ایران در كشور های خارجی را متهم کردکه انها در تماس با مسولین وزارت خارجه كشور های محل خدمت خود خواستار عدم حضور نمایندگان این كشور ها بهنگام سخنرانی احمدی نژاد شده اند او این افراد را خاین به احمدی نژاد و وابسته به جنبش سبز دانست. متكی در پاسخ به هاشمی ثمره اقدامات وی در سركوب مردم و كشته شدن ندا آقا سلطان و دیگران كه بصورت زنده از رسانه های جهان پخش شد و نیز ماجرای زندان كهریزك را باعث این قضییه دانست.
متكی خطاب به هاشمی ثمره گفت شما به توصیه ها ی وزارت امور خارجه كه شرایط برای سفر احمدی نژاد مساعد نیست توجه نكردید.
براساس آمار دفتر نمایندگی ایران در نیویورك از 192 هیت نمایندگی كشور های عضو سازمان ملل بهنگام سخنرانی احمدی نژاد تنها 43 هییت نمایندگی در اجلاس عمومی حضور داشتند.

لینک دانلود کم حجم فیلم با فرمت 3gp که در موبایل نیز قابل مشاهده است

با حجم: 3.6 مگ
لینک دانلود فیلم با کیفیت بالا با فرمت mp4

با حجم: 24 مگ

لینک ویدئو در یوتوب:
http://www.youtube.com/watch?v=pKUsJ-Cu_Ts

حتی لبنان نیز سالن را ترک نمود.

لینک دانلود فیلم/ دفاع نماینده فلسطین در هنگام سخنرانی ا.ن با کیفیت بالا با فرمت mp4

با حجم: 1.3 مگ

No comments:

Post a Comment