Monday, September 21, 2009

ما رو ببخش عادل جان/ شروع 90 بدون پیامک های سبز

ما رو ببخش عادل جان/ امشب 90 بدون پیامک های سبز

ندای امید: دوستان, همونطور که میدونید از امشب برنامه نود دوباره کارش رو شروع می کنه. دوباره عادل فردوسی پور و درگیری های شیرینش.... دوباره گزارشها و اتفاقات عجیب و غریب فوتبال... دوباره مهمون های مختلف و کم آوردن جلو سوال های عادل... دوباره سعی و تلاش برای ترمیم فوتبال از دست رفته ایران.... و دوباره sms های هرهفته!

هممون برنامه هیجان انگیز 90 و مجری گری عادل رو دوست داریم حتی گاهی بیشتر از بازی های دیازپام لیگ. و هممون هم تا جای ممکن تو sms هاش شرکت می کردیم.

اما این دفعه ما رو ببخش عادل جان! این دفعه با دفعه های قبل فرق می کنه, این دفعه با اون سری که واسه رو کم کنی و نشون دادن حمایتون از شما و برنامه زیبات نفری از چندتا خط sms دادیم فرق می کنه! این بار ما رو ببخش چون همونطور که میدونی تو تحریم sms هستیم و به دنبال خیانت مخابرات به مردم ایران دیگه پول مفت تو جیبشون نمیریزیم.

Sms نمی فرستیم اما فکر نکن دیگه بیننده برنامه زیبات نیستیم؛ به جرئت میتونم بگم برنامه 90 میتونه تنها برنامه ای باشه که بخاطرش تلویزیون (رسانه دولتی) رو روشن می کنیم.

فردوسی پور عزیز! در اخر میگم همچنان بیننده برنامت هستیم و مثل گذشته از افشاگری های شجاعانه ات و تلاش های وافرت برای بهبودبخشیدن به وضع نابسامان فوتبال ایران, حمایت می کنیم؛ یک بارم که نشون دادیم پای برنامه 90 ایستادیم اما اینسری بخاطر اتفاقات عجیب وغریب ایران sms بی sms.

No comments:

Post a Comment